Zakelijke Dienstverlening - Richt je op de ideale klantbeleving

De ideale klantbeleving in een snel veranderende markt

Wie een businessplan maakt voor over 10 jaar weet een ding zeker: zoals je het nu voor ogen hebt, gaat het niet lopen. Door de continu veranderende markt krijgen digitalisering, robotisering, informatica een prominenter karakter. Maar hoe zorg je dat je als Zakelijke Dienstverlener wendbaar genoeg bent om in te spelen op dergelijke veranderingen? Hoe voeg je morgen nog waarde toe? Wij helpen organisaties bij het optimaliseren van processen en prestaties op het gebied van klantgerichtheid, efficiency en flexibiliteit. Vanuit de eigen kracht. Duurzaam. Klaar voor de toekomst.

De sector zakelijke dienstverlening is divers en bestaat uit verschillende deelsectoren. Denk hierbij aan financiële markten, ICT, adviesbureaus, maar ook alle bedrijven die faciliterende diensten leveren als backoffice, sales en klantcontactcentra. De overeenkomst tussen deze ondernemingen is dat zij hoofdzakelijk in de business-to-business actief zijn. Wil je nu en in de toekomst onderscheidende klantwaarde bieden dan is het dus belangrijk om adequaat in te kunnen spelen op ontwikkelingen en innovaties.

Onze ondersteuning voor de zakelijke dienstverlening

De afgelopen jaren hebben we verschillende organisaties binnen de zakelijke dienstverlening ondersteund bij het realiseren van een cultuur van continu verbeteren. Hierbij richten ze zich op het creëren van maximale klantwaarde, een optimale klantbeleving en blijvende prestatieverbetering.

In onze begeleiding richten we ons op de vier onderling samenhangende elementen die zorgen voor een succesvolle transformatie. De elementen hebben we verwerkt in het UPD-model. Door het model te verbinden aan de doelstellingen van de instelling of organisatie, ontwikkelen we een op maat gemaakte aanpak waarmee de transformatie gerealiseerd wordt.

De transformatie naar een cultuur van continu verbeteren kent geen standaard route naar succes. Iedere organisatie is uniek en heeft eigen behoeften en doelstellingen. De elementen die het succes van de reis bepalen zijn daarentegen wel voor iedere organisatie gelijk. Deze elementen hebben we verzameld in het UPD model, de elementen en het model vormen de basis van onze begeleiding.

Het UPD Model Lees meer over het model

Even sparren?

Wil je meer weten over hoe wij organisaties begeleiden bij de transformatie naar een cultuur van continu verbeteren? Of wil je even sparren over een vraagstuk? Neem dan contact met ons op via 020 – 345 3015 of contact@upd.nl.

Wil je liever dat wij contact met jou opnemen? Vul dan onderstaand formulier in zodat wij contact met je op kunnen nemen.