Industrie - klantverhalen en businesscases Archieven - UPD

Minder klachten, meer rendement

Continu verbeteren | Prestatieverbetering | Door een drukkerij van etiketten en labels is aan UPD de vraag gesteld om te ondersteunen bij het implementeren van verbeteringen in de processen en verandering van houding en gedrag.

Samen verbeteren bij Royal FloraHolland

Royal FloraHolland heeft interessante en ook complexe processen. Bloemen die overal vandaan komen en ook weer overal naartoe moeten, op ieder moment van de dag. Bekijk hier hoe zij procesverbeteringen doorvoeren in deze complexe omgeving.

Introductie van 5S bij Olam Cocoa

Betere samenwerking tussen collega’s, meer betrokkenheid bij medewerkers en hiermee een fundament bouwen voor continu verbeteren. Lees hier hoe de implementatie van 5S hier voor heeft gezorgd bij Olam Cocoa.

5S bij Sitech

Continu verbeteren is bij Sitech een belangrijk middel om de strategie te realiseren. De basis voor continu verbeteren vormen ze met 5S.

Adverteren met Lean en Lean Six Sigma

Het aantal FTE zegt niet altijd wat over de doorvoersnelheid van orders. Dat ondervond een mediabedrijf aan den lijve. Vooral de orders van grote adverteerders liepen regelmatig vertraging op. En ondanks dat er steeds meer mensen aangenomen werden, werd het probleem er niet minder op.

Goed monitoren is niet ontsporen

Een specifiek proces bij Eurailscout liep niet lekker. Klanten klaagden over levertijden van data en over de betrouwbaarheid van de gegevens. Aan UPD is gevraagd om een Quick Scan uit te voeren naar de potentiele oorzaken.