Klanttevredenheid

Impact maken

Wij zien dat organisaties die de klant echt centraal stellen succesvoller zijn. Hier heerst een cultuur waarbij alle mensen in de organisatie elke dag nadenken hoe het morgen slimmer en beter kan mét hogere klantwaarde. Door te sturen op klantbeleving in plaats van resultaat worden organisaties wendbaar en kunnen zij excelleren in en een snel veranderende markt. Hierdoor verbetert de kwaliteit, worden doorlooptijden verkort en verminderen de kosten.

Wil je impact maken op de pijler klantbeleving? Bewezen methodes als Lean, Agile/Scrum en Design Thinking kunnen je – elk op zijn eigen manier – hierbij helpen. Kies voor opleidingen als je zelf graag wil leren hoe je de ideale klantbeleving creëert. Als je op zoek bent naar een partij die je helpt om succesvol te transformeren tot een continu verbeterende organisatie, kies dan voor Consultancy.

Consultancy

Maak een keuze uit onderstaande opties voor meer informatie over onze implementatietrajecten.

Opleidingen

Onderstaande opleidingen dragen – elk op hun eigen manier – bij aan het verhogen van impact op klantbeleving.

Maak een afspraak

Geen enkel individu, team of organisatie is hetzelfde. Daarom ziet de ideale verbeterreis er voor iedereen anders uit. Om je op weg te helpen bij het realiseren van je ambities staan onze experts klaar om al je vragen te beantwoorden. Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer +31 (0)20 - 345 30 15 (kantooruren) of laat via onderstaand formulier je gegevens achter, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Afspraakformulier