CEDEO-erkenning verlengd voor UPD | Klanttevredenheid: 9,3 & 9,8

CEDEO-erkenning verlengd voor UPD

Klanttevredenheidscores van 9,3 en 9,8

Als onderdeel van onze CEDEO-erkenning is deze maand de tweejaarlijkse audit afgerond. Tijdens deze audit onderzoekt CEDEO of onze opleidingen – zowel het open aanbod als incompany – voldoen aan de kwaliteitseisen die gesteld worden aan de erkenning. Uit het onderzoek blijkt dat onze klanten ons beoordelen met een 9,3 voor incompany opleidingen en een 9,8 voor het open aanbod. Een resultaat waar we erg trots op zijn en wat er voor zorgt dat we de aankomende twee jaar weer CEDEO-erkend zijn.

CEDEO erkenning voor UPD

Onze CEDEO-erkenning hebben we al sinds 2012. Deze erkenning geeft inkopers de garantie dat minimaal 80% van onze klanten ‘tevreden tot zeer tevreden’ is over onze opleidingen. De erkenning dient voor inkopers eigenlijk als krachtige aanbeveling door collega-inkopers.

Trots

In de afgelopen jaren is onze klanttevredenheid in de CEDEO-rapporten continu hoger dan een 9. Toch is het iedere twee jaar toch weer een moment van trots als we de nieuwe onderzoeksresultaten mogen ontvangen. De tevredenheid van onze klanten is uiteindelijk onze grootste beloning en het is mooi om te zien dat we de hoge kwaliteit continu kunnen blijven vasthouden.

Over het CEDEO en het onderzoek

CEDEO is de onafhankelijke certificerende instantie voor de HR-sector. Om voor een CEDEO-erkenning in aanmerking te komen moet een aanbieder voldoen aan nauw omschreven kwantitatieve en kwalitatieve criteria. In ieder geval moet tenminste 80% van de respondenten aangeven ‘tevreden tot zeer tevreden’ te zijn over de dienstverlening, de samenwerking en de behaalde resultaten. De score wordt exact vastgesteld aan de hand van het CEDEO-klanttevredenheidsonderzoek.

Meer informatie

De volledige resultaten zijn beschreven in het onderzoeksrapport. Dit rapport is vrij toegankelijk en hier te downloaden.