Stevige groei-ambities gecombineerd met krapte op de arbeidsmarkt en drukke medewerkers. Lees hier hoe Conscia Lean heeft ingezet om hier een oplossing voor te vinden en hun groei-ambities weet te realiseren.
De verbeterreis van E.ON begon bij een hele duidelijke vraag: “Hoe creëer je een lerende en continu verbeterende organisatie die waarde creëert voor de klant en daardoor een duurzame organisatie is?” Lees hier hoe het Operational Excellence programma van E.ON is uitgegroeid tot een voorbeeld in de sector!
a.s.r. heeft in 2014 een nieuw continu verbeterprogramma gestart nadat een eerdere Lean implementatie niet de gewenste resultaten gaf. Lees hier hoe zij nu maandelijks meer dan 40 verbeteringen doorvoeren en zo impact maken voor medewerkers en klanten.
Verbeteren is leuk! Dat lees je duidelijk terug in dit interview met Freek Gasseling van E.ON. Het is niet voor niets dat het Operational Excellence programma van E.ON heeft gezorgd voor een betere medewerkerstevredenheid. Al met al is dit een inspirerend interview waar de trots vanaf spat!
Medewerkers zijn van doorslaggevend belang als het aankomt op klanttevredenheid en betere bedrijfsresultaten. In dit interview lees je het verhaal van Pim Beekman – teamleider afdeling Service Consumenten bij E.ON – en zijn ervaring met het Operational Excellence programma.
Het Operational Excellence programma van E.ON is een voorbeeld voor de hele sector. Lees hier over hoe Roel Meijerink, Algemeen Directeur tot 1 mei 2017 zijn ‘Lessons Learned’ beschrijft.