De afgelopen tijd neemt het consumentenvertrouwen in het bancaire systeem weer langzaam aan toe, maar de kredietcrisis zit bij iedereen nog vers in het geheugen. De afgelopen crisis heeft de financiële dienstverlening weer op scherp gezet, waarbij de focus is gelegd op fundamentele zaken als risicobeheersing, borging van compliance met BASEL en IFRS en werkproces inrichting.
UPD helpt je bij deze uitdaging
Met methodieken als Lean en Lean Six Sigma helpen wij je in het optimaliseren van jouw processen en prestaties op het gebied van klantgerichtheid, flexibiliteit en efficiency. Hierdoor profiteer je van lagere operationele kosten, betere inrichting van de Back Office processen en een algehele verbetering van je dienstverlening.
Lean Six Sigma in de financiële dienstverlening
Wij zijn er trots op dat onze systematische aanpak aanslaat bij onze groeiende klantenkring van toporganisaties. Ondertussen werken we samen aan continu verbeteren met 25% van de Top100 organisaties in Nederland. Daar zijn we beretrots op! Nog trotser zijn we op de gerealiseerde verbeterresultaten en de energie die dit bij onze klanten in de organisatie losmaakt.





















